JumpSeatSedia Systems, Ziba Design | Katalog, DWG Související produkty
JumpSeat je unikátní koncept sezení od Sedia Systems. Spojení inovativního designu, prostorové úspornosti s minimalistickým výrazem a komfortem sezení jej předurčuje k možnému využití ve všech typech interiérů, jako jsou přednáškové a konferenční sály, prezentační místnosti, hudební a divadelní sály, auditoria, multifunkční sály, koridory a terminály. Originální sklopný systém křesla JumpSeat nevyužívá tradiční pružinové nebo gravitační mechanismy. Je založený na skládání překližkových lamel, inspirovaný fungováním obratlů a páteře v lidském těle. Montáž je možná na/do podlahy nebo přímo do stěny. V pozici sedáku sklopeného nahoru je hloubka křesla menší než 10cm, což předurčuje jeho použití i ve všech interiérech, kde je třeba zakomponovat potřebný počet míst při omezených prostorových možnostech. Kolekce Jumpseat je kompletní kolekce sklopného sezení, která staví na inovativním designu a funkčním provedení ideální pro zdravotnictví, soukromé podniky, vzdělávací instituce i rezidenční projekty. Kolekce JumpSeat se skládá z JumpSeat, JumpSeat 90, JumpSeat Wall, JumpSeat Wow a nově JumpSeat Emerge.
JumpSeat Emerge je teleskopické motorové provedení integrované do podlahy. Umožňuje vytvořit multifunkční sály proměnou volného prostoru během několika minut na elegantní auditorium. Je to systém, který ustupuje do otevřené podlahy a vytváří tak otevřený prostor, maximalizuje funkčnost místnosti tím, že poskytuje úplné, částečné nebo žádné sezení dle momentální potřeby. Sníží se tak náklady na nemovitost – zvýší se využití sálu a jeho flexibilita. Při celkové hloubce konstrukce menší než 35 cm lze systém zakomponovat do projektu téměř jakékoli budovy.
A novinkou je kolekce JumpSeat Wow se svým mottem "Je čas být kreativní". Oceněná kolekce JumpSeat je nyní k dispozici i s přímým, vlastním potiskem. Stačí poskytnout grafiku ve vysokém rozlišení a vytvoříte si tak vlastní design předního panelu resp. celého sálu. A nemusí být všechna křesla stejná, na každém může být pouze část grafiky, která v celku vytvoří výsledný obraz.
|